Tato stránka je určena denním i individuálním studentům předmětu Management SŠKK ve školním roce 2010/2011. Najdete zde studijní podklady i další informace, o nichž budeme mluvit v hodinách (ve formátu .pdf). |
PODKLADY KE STUDIU - 20. přednáška: Trh práce - 19. přednáška: Péče o pracovníky (+ zaměstnanecké výhody, bezpečnost práce) - 18. přednáška: Hodnocení pracovníků (produktivita práce, pracovní rozhovor) - 17. přednáška: Pracovněprávní vztahy 2 (členění, vznik/pracovní smlouva a zánik; pracovní podmínky, pracovní doba, dovolená) - 16. přednáška: Pracovněprávní vztahy (základní principy) - 15. přednáška: Životopis a motivační dopis (hodnocení uchazečů, typy pohovorů) - 14. přednáška: Manažer a personalistika (získávání pracovníků, nové trendy) - 13. přednáška: Firemní kultura, identita, image (hodnoty, normy, symboly; design, komunikace, produkt; image) - 12. přednáška: Obchodní strategie (minimální náklady, diferenciace produktu, tržní orientace; konsolidace versus růst) - 11. přednáška: Organizace II (organizační struktura, organizace řízení; nové trendy) - 10. přednáška: Plánování a organizace I (typy plánů, SWOT analýza) - 9. přednáška: Marketingové informace a výzkum (MIS, typy výzkumů) - 8. přednáška: Distribuce (základní procesy, formy, distribuční strategie) - 7. přednáška: Cena (funkce, metody stanovení, strategie stanovení, rabat) - 6. přednáška: Produkt (atributy produktu, klasifikace produktů, uvedení nového produktu, tržní podíl) - 5. přednáška: Zákazník (spotřebitelské chování, segmentace trhu) -- k věci: Prodejní kuchařka (psychologické triky v prodeji, článek z týdeníku Point) - 4. přednáška: Komunikační mix;Zákazník (reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, direct marketing;sociodemografické charakteristiky, typologie) -- k věci: Útok erotikou (sex v reklamě, článek z týdeníku Euro) -- k věci: Typy životního stylu (typologie podle výzkumu Leo Burnett/AISA 1999: Češi na prahu nového tisíciletí) - 3. přednáška: Mktg management: Komunikace (komunikační proces, komunikační mix; metoda tlaku a tahu) - 2. přednáška: Motivace, Manažer (teorie motivace; manažerské funkce, role, osobnost manažera, styly vedení) -- k věci: Vysmátí k pláči (jak firmy nutí zaměstnance k zábavě, článek z týdeníku Respekt) - 1. přednáška: Základní pojmy, Teorie managementu (trh, přístupy k zákazníkovi, marketingový mix, životní cyklus; vývoj managementu) DALŠÍ INFORMACE - Zadání týmových projektů (včetně rozdělení do skupin) - Pololetní písemná práce (zadání témat, termíny, pokyny ke zpracování) - příloha: úvodní stránka ve formátu pro Open Office nebo pro MS Word - Úvod do studia (literatura, zkoušky, kontakty) - Tematický plán výuky (orientační termíny) - Marketing v kostce (podklady pro studenty Propagace 2009/2010) Pokud si s něčím nevíte rady, neváhejte a napište mi mail :-) |
|
[ ] FEKAR.CZ Copyright © 2011 by Zdeněk Fekar | Všechna práva vyhrazena |