[ ] FEKAR.CZ
Aktualizováno 3. 4. 2011: Dotazování bylo ukončeno, děkuji za spolupráci.

Dobrý den,
studuji poslední magisterský ročník Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Předem děkuji za pomoc s mou diplomovou prací. Zodpovězte, prosím, všechny otázky včetně identifikace (název firmy) na konci dotazníku: všechna poskytnutá data budou zpracována souhrnně, konkrétní odpovědi jednotlivých firem zůstanou důvěrné.
Sběr dat má dvě fáze: nyní provádím šetření u zhruba stovky až dvou set náhodně vybraných firem. V první fázi trvající od listopadu 2010 do ledna 2011 jsem oslovoval všechny firmy uvedené v žebříčcích Czech Top 100 a Českých 100 nejlepších. Součástí analýzy bude i vyhodnocení, nakolik firmy, které podle žebříčků představují špičku českého byznysu, jeví ochotu poskytovat informace.
Mediální podporu mému šetření poskytly Hospodářské noviny. Děkuji!
V případě jakýchkoli nejasností mne, prosím, kontaktujte: zde najdete formulář k odeslání mailu i moji mailovou adresu a telefonní číslo.
S upřímným poděkováním,
Zdeněk Fekar

DOTAZNÍK PRO RESPONDENTY
- Public relations v integraci marketingových komunikací (online formulář na google docs)

VÍCE INFORMACÍ K DIPLOMOVÉ PRÁCI
- Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací (synopse diplomové práce)

Zaručuji všem respondentům důvěrnost poskytnutých informací. Máte-li zájem o výsledky šetření, prosím, nezapomeňte v online dotazníku vyplnit také svůj mail.

[ ] FEKAR.CZ
Copyright © 2011 by Zdeněk Fekar | Všechna práva vyhrazena